فرماندار کرمانشاه از اعلام اسامی 290 کاندیدای تایید صلاحیت شده شورای شهر کرمانشاه، گفت: تعداد اعضای اصلی شورای اسلامی اين شهرستان یازده نفر اسـت‌.
کد خبر: ۴۲۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 11 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  فارس، فضل‌الله رنجبر دربیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، از انتشار آگهی اسامی نامزد‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: اسامی 290  نفر از نامزد‌های انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه در اجرای ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آیین‌نامه اجرایی از سوی فرمانداری اعلام شده است.

وی ادامه داد: هیأت اجرایی این شهرستان مستقر در فرمانداری کرمانشاه در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور از تاریخ انتشار این آگهی تا دو روز پس از اعلام نتیجه اخذ رأی آماده دریافت شکایات انتخاباتی است.

رنجبر افزود: شکایاتی قابل رسیدگی است که به استناد تبصره 1 ذیل ماده 70 آیین‌نامه اجرایی، مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی‌، نام پدر‌، نشانی محل کار یا سکونت شاکی یا شاکیان را داشته باشد‌.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد اعضای اصلی شورای اسلامی این شهرستان  11 نفر اسـت‌، گفت: رای دهـندگان در روز اخذ رای فـقط اسامی تعداد حداکثر یازده نفـر را می‌توانند در برگ رای بنویسند.

رنجبر با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در شهرستان کرمانشاه، تصریح کرد: دیوارنویسی، راه‌اندازی کاروانال‌های تبلیغاتی، استفاده از بلندگو سیار خارج از مجلس سخنرانی تخلف محسوب می‌شود.

وی استفاده از اماکن دولتی و عمومی مشروط به اخذ مجوز از مقامات ذی‌صلاح و پرداخت هزینه برابر برای تمامی نامزدها و طرفداران آن‌ها بلامانع اعلام و بیان کرد: استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداری از آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۵۰‌ در ۷۰ سانتی‌متر ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات توجیهى و تحویل یک نسخه از قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات قانونی کاندیداهاى پنجمین دوره شوراهاى اسلامى شهر کرمانشاه، متذکر شد: تمامى بنرهایى که در غیر از محل ستاد نصب شده باشد، جمع‌آورى و با متخلفان از سوى دستگاه قضایى برخورد قانونى می‌شود.

وی به پیش‌بینی 727 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: از این تعداد 450 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار در شهر کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات عادلانه، سالم، قانونمند و با شکوه است.

رنجبر به مشارکت 10 هزار نفر عوامل اجرایی اعم از نیروهای نظامی، نظارتی، بازرسی، اعضاو کاربران شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار در حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: متولدین28 اردیبهشت‌ماه سال 78 برای ثبت‌نام و دریافت برگ رأی از ساعت هشت صبح لغایت 18 بعد‌ از ظهر روز 29 اردیبهشت‌ماه می‌توانند در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار